Μονοπάτι Κυπαρίσσι – Κρεμαστή

Μια άλλη διαδρομή που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι από το Κυπαρίσσι ως Κρεμαστή.

Η διαδρομή ξεκινά κάτω από το σχολείο της Βρύσης. Ακολουθεί έναν χωματόδρομο με κατεύθυνση δυτική. Στο δρόμο θα συναντήσετε μια στάνη και από εκεί το παλιό μονοπάτι που ακολουθεί ανηφορική διαδρομή. Επόμενη στάση είναι το ξωκλήσι της Αγίας Βαρβάρας.

Κατά την διάρκεια της ανάβασης θα εκπλαγείτε από την θέα προς τον κόλπο του Κυπαρισσίου. Στα 5300 μέτρα διασχίζετε μια ρεματιά και μετά βρίσκετε το μονοπάτι προς Μπαμπάλα. Αμέσως μετά φτάνει στην τοποθεσία Μακρυά Λάκκα, όπου υπάρχει μια στάνη. Από εκεί συνεχίζετε νοτιοδυτικά και μετά από 1000 μέτρα περίπου συναντάτε το μονοπάτι Χ1-33 δίπλα από ένα πηγάδι.

Ακολουθώντας αυτό το μονοπάτι προς τα δυτικά, κατευθύνεστε προς την Κρεμαστή. Μετά από σύνολο 11.100 μέτρων καταλήγετε 4.5 χμ ανατολικά της Κρεμαστής στον δρόμο προς Πελετά.

Φωτογραφίες

Εστιατόρια

Καφέ & Μπαρ

Αγορές

* Οι αποστάσεις μετρούνται σε ευθεία γραμμή. Ο πραγματικός χρόνος μπορεί να διαφέρει.