Κυκλική Διαδρομή Μολάοι/ Λάρνακας/ Στρογγύλα

Η διαδρομή ξεκινά νότια της κεντρικής πλατείας των Μολάων και ακολουθεί έναν τσιμεντένιο δρόμο ο οποίος οδηγεί στα παλιά σφαγεία.

Συνεχίζει μέσα από ένα διαμορφωμένο πλακόστρωτο μονοπάτι μέσα στο ρέμα του Λάρνακα. Υπάρχουν μικρά γεφύρια και ξύλινα σκαλοπάτια για να διευκολύνουν τον πεζοπόρο. Αφού περάσει από ένα πλακοστρωμένο δρομάκι, συνεχίζετε την διαδρομή σας στο κυρίως φαράγγι όπου το μονοπάτι παύει να είναι διαμορφωμένο.

Για τον λόγο αυτό έχουν τοποθετηθεί σχοινιά για να βοηθήσουν στην αναρρίχηση. Μετά από αυτό το σημείο, περνάτε από τρεις νερόμυλους. Μετά από 1.250 μ. από την αρχή της διαδρομής φτάνετε στο εκκλησάκι της Παναγίτσας. Μετά αφήνετε το ρέμα και ανηφορίζετε στην δεξιά πλαγιά. Μετά από 2.400 μ. φτάνετε σε ένα διάσελο όπου υπάρχει μια διασταύρωση. Από εκεί ένα μικρό μονοπάτι οδηγεί σε ένα βράχο με θέα τους Μολάους. Η ανάβαση στην κορυφή Στρογγύλα ανηφορικά στην ράχη της πλαγιάς. Μετά από 3.500 μ., το μονοπάτι φτάνει στην κορυφή.

Από εκεί υπάρχει θέα προς τον Λακωνικό κόλπο, τον Ταΰγετο, τον Πάρνωνα και την γύρω περιοχή. Η κατάβαση γίνεται επιστρέφοντας στον διάσελο της διασταύρωσης των μονοπατιών. Κατηφορίζοντας βορειοανατολικά προς το ρέμα, γυρίζετε νοτιοανατολικά και φτάνετε σε ένα μικρό χωματόδρομο πάνω από το γηροκομείο της εκκλησίας. Ακολουθείτε τον χωματόδρομο νοτιοδυτικά και μετά συναντάτε έναν τσιμεντένιο δρόμο. Συνεχίζετε προς τα αριστερά και μετά από λίγο φτάνετε στην βόρεια πλευρά της πλατείας των Μολάων.